Opdateret retningslinjer - vigtig information
Nedenstående er gældende fra 1/4-21 indtil andet meldes ud.
Alle kampe er nu tilladt, husk blot at alle skal være væk fra området, inden nye betræder området.
Tid-/banefordeling er den som tidligere er sendt ud til jer (vedhæftet), hvis der er ændringer til denne, så meld tilbage hurtigst muligt, hvis der skal justeres på denne.
Græs-banerne kridtes op i næste weekend (forventet), indtil da må i bruge kegler til afgrænsning.
Vi forventer at trænerne håndhæver/italesætter/respekterer og er rollemodeller ift. nedenstående, således vi kan styre igennem denne næste oplukningsfase:
- Omklædningsrum er fortsat lukket, omklædning skal ske hjemmefra (toiletter er åbne og rengøres af eksterne hver dag/morgen)
- Boldrum er kun for træner/holdleder, 1 ad gangen.
- Udstyr skal vaskes/sprittes før/efter brug. Overtræksveste kan vaskes i klubmaskinen, aftal internt hvordan dette kan håndteres. (Alternativt tages de med
hjem på skift) - Alle skal spritte hænder før/efter træning.
- Én træner må ikke have ansvaret for flere forskellige træningsgrupper
- Undgå high fives, krammere og kampråb tæt på hinanden af hensyn til smittespredning.
- Gå direkte til den anviste bane og forlad ligeledes denne, uden at blande sig med andre grupper
- Bolde må ikke bytte hold.
- Forsamling er max 50 inkl træner/forældre/tilskuer (hvis der skal være forældre tilstede tælles de med i normering på 50). Øvrige tilskuere er IKKE tilladt.
- Der må ikke byttes rundt blandt hold, dette af hensyn til en evt. smittesporing.
- Klub anbefaling: Ved evt. opdeling af hold internt, at det er socialt/deltagelse der vægtes, ikke fodboldmæssige færdigheder
- Klub anbefaling: Test 1 gang i ugen, muligt i hallen pt. tirsdag-torsdag + søndag.
STOP træningen 5-10min før bookningen af banen udløber, således den er klar til næste hold.
VENT med at gå ind på bane/område inden de andre har forladt den/det.
Opdeling af baner er tilladt 11mands, 2x8mands eller 4 x5mands (1/2 8mands)
2x5mands ned mod skoven kan også anvendes. (Dog skal der være 4m2 pr deltager)
Bane skal opdeles (tydeligt) m kegler, således at der er en "grav/grøft" på min. 2m til anden bane.
Træner skal aftørre boldrums kontaktpunkter når i kommer/går, sprit står i boldrummet, for at undgå yderligere smittespredning.
Ved materiale mangler, kontakt Jan Østergaard.
Corona afklaring, kontakt Dennis T Svendsen el. Henning Christensen. Vi vil forsøge at ”drive” rundt på anlægget, for at hjælpe med disse tiltag.