Menu

Retningslinjer - vigtig information

image
Dennis Thyregod Svendsen
05. marts 2021 kl. 09:25

Nedenstående er gældende indtil andet meldes ud, men forvent hele marts måned.

Alle træningskampe suspenderes i samme periode.

Vi har forsøgt at fordele tider ud fra indkomne ønsker, samt opkald med forskellige berørte, så tak for jeres forståelse.

Vi kan kun bruge kunsten i marts måned, da græs-banerne ellers vil tage for skade ift. resten af foråret. Dette giver således stort pres på kunsten, så pas på den og ryd op efter jer, således alle kan være der, herunder muligheden for at få den vedligeholdt m traktor
hver uge.

Vi forventer at trænerne håndhæver/italesætter/respekterer og er rollemodeller ift. nedenstående, således vi kan styre igennem denne oplukning:

  • Omklædningsrum er fortsat lukket, omklædning skal ske hjemmefra (toiletter er åbne og rengøres af eksterne hver dag/morgen)
  • Boldrum er kun for træner/holdleder, 1 ad gangen.
  • Udstyr skal vaskes/sprittes før/efter brug. Overtræksveste kan vaskes i klubmaskinen, aftal internt hvordan dette kan håndteres. (Alternativt tages de m hjem på skift)
  • Alle skal spritte hænder før/efter træning.
  • Én træner må ikke have ansvaret for flere forskellige træningsgrupper
  • Undgå high fives, krammere og kampråb tæt på hinanden af hensyn til smittespredning.
  • Gå direkte til den anviste bane og forlad ligeledes denne, uden at blande sig med andre grupper
  • Bolde må ikke bytte hold.
  • Hold er max 25 inkl træner/forældre/tilskuer (hvis der skal være forældre tilstede tælles de med i normering på 25). Der må ikke byttes rundt blandt hold, dette af hensyn til en evt. smittesporing.
  • Klub anbefaling: Ved evt. opdeling af hold internt, at det er socialt/deltagelse der vægtes, ikke fodboldmæssige færdigheder
  • Klub anbefaling: Test 1 gang i ugen, muligt i hallen pt. tirsdag-torsdag + søndag. Retningslinjer oplukning, fodbold afdelingen, Morud IF

 

STOP træningen 5-10min før bookningen af banen udløber, således den er klar til næste hold.

VENT med at gå ind på bane/område inden de andre har forladt den/det.

Kunsten benyttes som eneste bane pt, da sletten+frilleren begge er meget våde. Opdeling af kunst er 11mands, 2x8mands eller 4 x5mands (1/2 8mands)

2x5mands ned mod skoven kan også anvendes.

Bane skal opdeles (tydeligt) m kegler, således at der er en "grav/grøft" på min. 2m til anden bane.

Træner skal aftørre boldrums kontaktpunkter når i kommer/går, sprit står i boldrummet, for at undgå yderligere smittespredning.

Ved materiale mangler, kontakt Jan Østergaard.

Corona afklaring, kontakt Dennis T Svendsen el. Henning Christensen. Vi vil forsøge at ”drive” rundt på anlægget, for at hjælpe med disse tiltag. 

Luk